fredag den 7. marts 2014

Fødselsdag..

For et par uger siden var det atter blevet min tur til at fylde år, og det skulle fejres. Men jeg er træt af kedelige lagkager med creme og frugt, så derfor lavede jeg cheese cake, en med fersken og en med jordbær.



De faldt heldigvis i rigtig god jord, og da de blev serveret til både efter middag og som en lille dessert efter en god gang mad, forsvandt de begge næsten helt, så jeg nåede desværre ikke at få billeder af dem hele.
Opskriften på den med fersken er her og opskriften på den med jordbær er fundet her.. Jeg vil dog en anden gang lave lidt mere af toppingen til jordbæren, da jeg synes den er lidt tynd.
Håber flere vil give sig i kast med disse fantastiske kager, og selvom der er en masse husblads i så er det endnu ikke lykkedes mig at få det til at klumpe sammen. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar