mandag den 5. december 2011

Julestue.






Det har været en meget travl weekend. Fredag var der julefrokost, og lørdag svigermors fødselsdag og planlægning af nytårsaften og i går var jeg til julestue med en kollega og hendes datter.
Der var rigtig mange fine nisser og til priser hvor alle kan være med. Jeg faldt først for de to på bænken med julebukken i midten, og så kostede den kun 60 kr. 
De to kroner kostede 25 kr stykket, hvilket var ret billigt, de kan også hænges op i vinduet eller hvor man lyster. De to lysestager kan man jo altid skifte indholdet ud i alt efter årstiden. Så alt i alt er jeg ret godt tilfreds  med det jeg fik købt.
Der blev købt to mere til julegave til mine kære bedste forældre, da de ikke ønsker sig noget, de har jo det de skal bruge. Jeg kom alt i alt af med 275 kr for det hele, så det var en okay pris.

Nu mangler der bare julegaver til alle de mange børn og et par af deres forældre, men det skal i hus på fredag, for så står den på arbejde 2 uger i rap. Jeg ved dog nogenlunde hvad de forskellige skal have, så det skal bare købes.

2 kommentarer: