fredag den 25. november 2011

Nu det jul igen.



Så blev det tid at at få lavet kalenderdekoration og adventskrans. Ved godt billedet af kalenderlyset er dårligt, men min telefon ville bare ikke tage et godt billede og vores kamera er på udlån, så jeg må leve med det er sådan. 
Jeg plejer at lave det sammen med min mor, men i år er tiden rendt fra os, og så passer vores arbejdstider ikke hinanden, så måtte lave det alene, øv. Men er nu meget godt tilfreds med resultatet.
Min kære gemal har fået lov at vælge farver, jeg så gerne det havde været sammen farve, men han mente at dette var pænest, så sådan blev det. 
Jeg har snydt lidt og købt en færdigbundet krans, da den skulle være klar søndag, og jeg ikke lige havde hverken tid eller energi til at binde den selv. Jeg må planlægge lidt bedre næste år.
Laver i dekorationer, og hvilke traditioner har i om disse?
God weekend derude. :)

2 kommentarer: